Bu Blogda Ara

5 Ocak 2016 Salı

Mehmet Sakızcı Kişisel Resim Sergisi

© Mehmet Sakızcı
Urfa'da yaşamını sürdüren ressam Mehmet Sakızcı, 8 - 19 ocak 2016 tarihleri arasında Kursart Sanat Galerisi'nde Ankaralı sanatseverlerle buluşuyor.

Mehmet Sakızcı

1966'da Şanlıurfa'da doğdu. 1996'da Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü'nden, Prof. Zahit Büyükişleyen Atölyesi'nden fakülte ve bölüm birincisi olarak mezun oldu.

1999'da Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Resim Ana Sanat Dalı'nda Prof. Zafer Gençaydın danışmanlığında “Kuşatılmış Bireyin Plastik İmge Yaratma Sürecinin Çözümlenişi” adlı tez konusuyla yüksek lisansını tamamladı.

2000'de Süleyman Demirel Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi, Resim Bölümü'nde Öğretim Görevlisi olarak çalıştı. 2001'de Harran Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Resim Bölümü'nde Öğretim Görevlisi olarak göreve başladı. 2005 yılından bu yana, aynı üniversitenin Eğitim Fakültesi Resim-İş Öğretmenliği Ana Bilim Dalında Öğretim Görevlisi olarak eğitim ve sanat çalışmalarına devam ediyor.

Mehmet Sakızcı Kişisel Resim Sergisi / 8 - 19 ocak 2016; Kursart Sanat Galerisi, Malazgirt Mah.1010 Sok.10/A Dikmen - Ankara; Tel.: 0312 4754499

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder