Bu Blogda Ara

3 Temmuz 2014 Perşembe

Heidelberg: Baden Bölgesinde Görev Yapan 122 Türkçe ve Türk Kültürü Dersi Öğretmenine Sertifika Veriliyor...

Heidelberg Eğitim Bilimleri Üniversitesi (Pädagogische Hochschule Heidelberg) bünyesinde faaliyet gösteren Heidelberg Göç Araştırmaları ve Kültürleraşırı Pedagoji Merkezi (Hei-MaT), T.C. Karlsruhe Başkonsolosluğu ve Baden Türk Okul Birliği Dernekleri Federasyonu'nun ortak çalışmaları ile 2013 yılı Aralık ayından itibaren Baden bölgesinde görev yapan Türkçe ve Türk Kültürü Dersi Öğretmenlerine, 14.12.2013 ve 12.04.2014 tarihlerinde "Türkçe ve Türk Kültürü Öğretmenleri Eğitim Seminerleri" düzenledi. Son seminer tarihi 05.07.2014.

Bu seminerlerde, 122 Türkçe ve Türk Kültürü Dersi Öğretmeni, uzmanların katılımıyla "Göçte, Okul Öncesi ve Okul Sürecinde İki Dilli Yetişmek ve Anadilin Önemi"; "Alman Eğitim Sisteminin Yapısı ve İşleyişi"; "Alman Eğitim Sisteminde Velilerin Yeri" ile "Alman Eğitim Sisteminde Okul - Meslek Okulu Bağlamı" konularında bilgilerini arttırdı.

PH Heidelberg, Keplerstr. 87, 69120 Heidelberg, Salon 222 adresinde, 05.07.2014 günü saat 11:30 - 14:30 arasında yapılacak "Türkçe ve Türk Kültürü Öğretmenleri Eğitim Seminerleri"nin sonuncusunda ele alınacak "Okul Bitti – Ya Sonra? Meslek Eğitiminin Önemi ve Yapılan Hatalar" başlığıyla düzenlenen "Göçmen Türk Veliler İçin Veli Akademisi (Ara) Konferansı"nın ardından T.C. Karlsruhe Başkonsolosluğu Eğitim Ataşesi Hasan Ünsal'ın da katılacağı bir törenle 122 öğretmene sertifikaları veriliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder